ELPOLLTV

Dil08062026

Back Estàs aquí:Inici Notices El Ple de Llagostera rebutja unànimement la decisió judicial de deixar lliures els acusats de lesions amb arma de foc i alterar la convivència a Llagostera
Divendres, 26 Setembre 2025 12:30

El Ple de Llagostera rebutja unànimement la decisió judicial de deixar lliures els acusats de lesions amb arma de foc i alterar la convivència a Llagostera

Publicat per 
Valorar aquest article
(0 Vots)

El Ple ordinari del 25 de setembre de 2025 va començar amb un rebuig unànime per la decisió judicial de deixar lliures els acusats de lesions amb arma de foc i alterar la convivència de Llagostera. 

Es va aprovar l’acta de la sessió anterior. 

Es va aprovar inicialment l’establiment del servei públic municipal de la Llar de Pensionistes i la seva forma de gestió amb els vots a favor de l’equip de govern i les abstencions d’ERC Llagostera i la CUP Alternativa. 

Es va aprovar la moció de la CUP Alternativa de rebuig a la sentència del TSJC contra el decret de règim lingüístic i en defensa del català com a llengua vehicular a l’escola, amb l’abstenció del PSC. 

Finalment es van aprovar per unanimitat dues mocions de la CUP Alternativa: sobre la gestió de residus del Gironès i per proposar mesures urgents arran del tiroteig. 

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.