ELPOLLTV

Dil09032026

Back Estàs aquí:Inici Notices Vaga als centres educatius de Llagostera
Dimecres, 11 Febrer 2026 13:54

Vaga als centres educatius de Llagostera

Publicat per 
Valorar aquest article
(2 Vots)

Aquest dimecres, el personal docent i laboral dels centres educatius de Llagostera està cridat a la vaga per reclamar millores salarials i condicions laborals. La convocatòria està impulsada de manera unitària pels sindicats USTEC, Professors de Secundària (aspec.sps), CCOO, CGT i UGT.

Els sindicats denuncien que les negociacions amb la Conselleria d’Educació, iniciades a finals de 2025 i previstes fins al febrer, no estan avançant, especialment pel que fa a l’increment del sou. Fonts del Departament d’Educació han explicat que tenen preparada una proposta de millora del complement específic del sou, pendent de l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat.

Una de les principals reivindicacions és recuperar poder adquisitiu, que els sindicats calculen que ha disminuït més d’un 20% durant l’última dècada. La vaga d’avui se suma a diverses mobilitzacions que ja s’han dut a terme aquest curs, incloent-hi les manifestacions de Barcelona del 15 de novembre i del 24 de gener.

La convocatòria afecta el personal docent, tant funcionari com laboral, el personal dels centres públics i concertats, així com el personal de lleure.

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.