Llagostera s’ha sumat aquest dissabte a una nova edició del “Let’s Clean Up Europe”, la campanya europea de conscienciació ambiental que promou accions de recollida de residus abandonats a la natura.
La jornada ha comptat amb la participació del G.E. Bell Matí, la Societat de Caçadors Sant Hubert i una vintena de voluntaris i voluntàries que, distribuïts en diversos grups, han recorregut diferents espais de l’entorn de Llagostera per recollir residus.
Durant l’activitat s’han retirat més de 20 metres cúbics de deixalles escampades per camins, boscos i zones naturals del municipi, entre les quals plàstics, llaunes, ferralla i altres residus abandonats.
L’acció ha finalitzat a la deixalleria municipal amb un refrigeri per a totes les persones participants, en reconeixement a la seva implicació i compromís amb la preservació del medi ambient.
Des de l’Ajuntament de Llagostera s’ha volgut agrair la col·laboració de totes les entitats i voluntaris que han fet possible aquesta iniciativa, destacant la importància de mantenir nets els espais naturals i fomentar actituds responsables envers l’entorn.

Comentaris