ELPOLLTV

Div07082026

Back Estàs aquí:Inici Notices Salven la vida d'un veí de Llagostera gràcies a la ràpida intervenció de la Policia Local i el SEM
Dimecres, 22 Juliol 2026 08:02

Salven la vida d'un veí de Llagostera gràcies a la ràpida intervenció de la Policia Local i el SEM

Publicat per  Redacció
Valorar aquest article
(2 Vots)
La ràpida actuació i la coordinació entre la Policia Local de Llagostera i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) han estat decisives per salvar la vida d’un veí del municipi després de patir una aturada cardiorespiratòria al seu domicili. L’avís es va rebre poc després de les 23 h, del dia 19 de juny, quan una familiar va alertar que l’home es trobava estirat a terra i no responia. Immediatament es van activar els serveis d’emergència i una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc dels fets. En arribar, els agents van localitzar la víctima en estat de semiinconsciència i amb greus dificultats respiratòries.

Pocs minuts després, tres dotacions del SEM, incloent-hi unitats medicalitzades, es van incorporar a l’assistència. Durant la intervenció, el pacient va entrar en aturada cardiorespiratòria, fet que va obligar a iniciar de manera immediata les maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP). La intervenció conjunta i coordinada dels equips d’emergència va permetre recuperar el pols i estabilitzar les constants vitals de l’afectat.

Un cop estabilitzat al mateix domicili, l’home va ser traslladat d’urgència a l’Hospital Universitari Josep Trueta de Girona, on va continuar rebent atenció mèdica especialitzada.

La família ha volgut expressar el seu més sincer agraïment a tots els professionals que van intervenir en l’emergència, destacant especialment la professionalitat, la rapidesa d’actuació i la qualitat humana demostrada pels agents de la Policia Local de Llagostera i pels equips del SEM. Gràcies a aquesta actuació exemplar i coordinada, es va poder salvar la vida del veí.

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.