ELPOLLTV

Dij28032024

aufuce

Back Estàs aquí:Inici Defuncions Ha mort la Germana Lucila Huelga Tuñón
Dijous, 15 Febrer 2018 21:52

Ha mort la Germana Lucila Huelga Tuñón

Publicat per 
Valorar aquest article
(8 Vots)
La Germana Lucila, al centre, aquest passat diumenge a Girona La Germana Lucila, al centre, aquest passat diumenge a Girona

Aquest dijous 15 de febrer, ens ha deixat la Germana Lucila Huelga Tuñón. Nascuda a Moreda-Aller (Asturias) el 2 d’octubre de 1924. El 19 de juliol de 1943 va ingressar com a religiosa de Sant Josep de Girona. Enguany celebrava les seves noces de diamant com a religiosa. Va estudiar infermeria i magisteri i va exercir la seva missió a l’actual Centre Geriàtric María Gay de Girona, a Porcuna (Jaén), a Prades i a Perpinyà (Fraça), a Pobla de Trives (Orense) i a Llagostera.

La germana Lucila Huelga Tuñón quan encara era a Llagostera va escriure:

“Por las comunidades donde he pasado siempre he estado bien, pues para mí lo importante era aprovechar de cada hermana o persona con la que he trabajado cuánto de bueno tenían y compartir lo que yo sabía hacer. Me ha gustado hacer las cosas sin prisas y dándole todo el tiempo que requerían, tanto en el campo sanitario […] como en el Colegio de Ntra. Sra. del Carmen de Llagostera donde hice esta misión docente durante 34 años y donde me he sentido muy feliz y dichosa, aquí he envejecido y aquí me encuentro muy bien y me cuidan con esmero mis hermanas de comunidad. […] AGRADECIMIENTOS Doy las gracias por todo lo que he recibido y recibo cada día del Instituto y personas que me ayudan en mi ancianidad, ya que reconozco que a veces nos hacemos muy pesadas.”

En el seu testament ha deixat escrit:

“Agradezco a mi Congregación, Hermanas, familiares y amigos, todos los favores y pruebas de cariño que me prodigaron y pediré al Señor, ahora que voy a verle cara a cara, que se lo recompense, yo no supe hacerlo, pero Él, sí lo va a hacer!”

La cerimònia tindrà lloc dissabte 17 de febrer a les 10 del matí a la Residència Maria Gay de Girona.

El proper dissabte, 24 de febrer a les 19 h, es farà una missa a Llagostera.

Descansi en pau.

Participants a la conversa

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.