Les oficines s'han obert després d'un procés d'adequació de les instal·lacions i aplicació de totes les mesures de protecció i higiene necessàries recomanades per les autoritats sanitàries per a evitar riscos, tant per al personal dels serveis com per als usuaris.
L'atenció als ciutadans es realitza dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13 hores, amb prioritat en l'atenció als majors de 65 anys, en la primera hora d'atenció al públic.
Aqualia recomana als clients la utilització de mascareta per a accedir a les oficines. Per a la higiene i protecció a l'interior de les oficines, l'empresa ha disposat dispensadors d'hidrogel, mocadors d'un sol ús i papereres especials. A més cal respectar els dos metres de distanciament físic indicat a les instal·lacions.
L'empresa agraeix als ciutadans que es desplacin només per a tràmits urgents i que per a la resta de les qüestions continuïn utilitzant les altres vies de comunicació i atenció disponibles. Des de l'inici de la crisi sanitària l'empresa ha reforçat els canals telemàtics d'atenció a l'usuari, Aqualia Contact, amb diverses vies de comunicació telemàtica: pàgina web, oficina virtual, Centre d'Atenció al Client (CAC), app (Aqualia Contact), i canal Twitter d'atenció al client (@aqualiacontact).
En un comunicat, Aqualia ha explicat que continuarà prestant el servei amb plena dedicació per a mantenir l'habitual nivell exigit pels seus clients. La companyia lamenta les incomoditats que la disposició provisional de les oficines, derivades de l'actual situació d'alerta sanitària, puguin ocasionar als usuaris del servei.
Comentaris