A partir d'avui, el Servei d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament es trasllada a les noves oficines ubicades a l’edifici de la Farinera al número 6 del Passeig Romeu (entrada pel Parc de l’Estació). L’horari d’atenció al públic serà de 9.00 a 14.00 h i el telèfon seguirà sent el 972 83 03 75 i el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .
En un comunicat l'Ajuntament ha informat que el trasllat es fa amb la voluntat d'apropar i millorar l'atenció a la ciutadania.
El Servei d’Atenció́ Ciutadana va néixer amb la intenció́ de donar un millor servei als ciutadans i ser més eficients pel que fa a la tramitació́ dels assumptes administratius d’àmbit municipal, així́ com per facilitar informació́ sobre les activitats que les diferents unitats/serveis de l’Ajuntament de Llagostera duen a terme.
El SAC inclou també el registre d’entrada general de documentació així com el padró d’habitants. Des de l'Ajuntament es recorda la possibilitat de realitzar tràmits en línia, sense necessitat de desplaçar-se ni limitacions horàries des de llagostera.cat Podeu consultar el catàleg de tràmits en línia des d’aquí.
Comentaris