Notícies
Els Manaies de Llagostera al pessebre vivent de Castell d’Aro
Publicat per Marc SuredaUna quinzena de Manaies llagosterencs desafien el fred per custodiar el Pessebre vivent de Castell d’Aro. Els Mananies de Llagostera participen per primera vegada al pessebre vivent més antic de Catalunya que enguany celebra la 56 ena edició. Podeu veure els horaris del pessebre des d’aquí
Com cada any, Càritas ha preparat uns lots especials de Nadal per a les famílies més necessitades que necessiten el seu suport.
Si vas votar el 9N, és moment d’autoinculpar-se
Publicat per Elena Trullàs
L'admissió a tràmit de la querella contra el president de la Generalitat, la vicepresidenta i la consellera d’Ensenyament fa que L'Assemblea Nacional Catalana posi en marxa una campanya d’autoinculpacions en solidaritat amb les autoritats polítiques afectades. En aquest sentit, les assembles territorials del Gironès, entre elles la de Llagostera, han organitzat per demà dimecres 24 a les 11:45h una concentració massiva a davant dels Jutjats de Girona (al costat de Correus) en la qual tothom que ho vulgui podrà autoinculpar-se per haver participat en la jornada de votació del 9N.
L’ANC recomana portar el document d’autoinculpació imprès que trobareu al següent enllaç així com el carnet d’identitat.
Font: ANC
Llagostera rep el segell a la qualitat i la transparència de la comunicació pública local
Publicat per Marc Sureda
Com cada any la Creu Roja va visitar la Residència Josep Baulida de Llagostera per celebrar el Caga Tió amb els residents del centre. Van cantar nadales i van fer cagar el tió. Tots s’ho van passar d’allò més bé!
Per Nadal i Cap d‘any canvi de dia del mercat setmanal
Publicat per Elena TrullàsAtès que enguany el dia 25 de desembre de 2014 i 1 de gener de 2015, festes de Nadal i de Cap d’any respectivament, coincideixen amb dijous, el mercat setmanal es trasllada al dimecres dies 24 i 31 de desembre
El diumenge 21 de desembre va tenir lloc la setzena edició del Mobiat que consisteix en portar fins al Puig de Cadiretes un pessebre. Els assistents varen pujar fins al Puig caminant o en vehicles privats. Un cop a dalt es varen fer l’esmorzar i la subhasta, els beneficis dels quals aniran destinats a parts iguals a La Marató de TV3 i a la fundació “Lluito per tu” de l’Alex Reina Paradeda de Llagostera.
Jornada de portes obertes a l’Escola Lacustària
Publicat per Elena Trullàs
El col•legi Lacustària ha fet avui una jornada de portes obertes titulada “Deixem petjada”. Durant tot el matí s’han fet diverses activitats al centre. A dos quarts de deu ha començat l’acte amb una xocolatada. Seguidament s’han pogut visitar les aules i a les 12h s’ha dut a terme el concert a càrrec de l’Escola Municipal de Música. Per acabar s’ha fet una quina i s’ha sortejat una panera. Tot el que s’ha recaptat anirà destinat al viatge de final de curs dels alumnes de 6è.