Primera Festa dels Escacs
Publicat per RedaccióEl 16 de juliol de 1978 es va celebrar al Casino Llagosterenc la 1a Festa dels Escacs. El torneig va ser tot un èxit i va despertar un gran interès, ja que va comptar amb més de 300 inscrits i més de 500 comensals al dinar popular.
L'últim de Redacció
- La llagosterenca Ana Dramas debuta a l’SX3 amb el programa Influenx3r
- Pedra sobre Altra reivindica el patrimoni megalític de Cadiretes en record d’Esteve Fa
- Llagostera dedica un carrer i un espai de memòria a les llevadores del municipi
- Remei de Ca la Fresca, Alosa i Joan Garriga, caps de cartell del Festival Espurnes
- La llagosterenca Laura Bergillos exposa al Museu de Can Mario de Palafrugell

Comentaris