Primer ajuntament democràtic
Publicat per RedaccióEl 4 de maig de 1979 es va dur a terme el primer ple de l’Ajuntament de Llagostera en l’època democràtica. El ple va servir per nombrar alcaldessa a Maria Gifre. Pepe Fernández fa un repàs dels càrrecs dels altres regidors.
Publicat a
Memòries
Etiquetat com
L'últim de Redacció
- La llagosterenca Ana Dramas debuta a l’SX3 amb el programa Influenx3r
- Pedra sobre Altra reivindica el patrimoni megalític de Cadiretes en record d’Esteve Fa
- Llagostera dedica un carrer i un espai de memòria a les llevadores del municipi
- Remei de Ca la Fresca, Alosa i Joan Garriga, caps de cartell del Festival Espurnes
- La llagosterenca Laura Bergillos exposa al Museu de Can Mario de Palafrugell

Comentaris