Per a dur a terme el seu ambiciós projecte, l’empresa ha adquirit recentment les instal·lacions de Hunter Douglas, on antigament hi havia hagut l’empresa de distribució alimentària Independent Grocers Alliance (IGA).
En un comunicat Globalimar Europa ha explicat que afronta, com a estratègia pels pròxims anys, un procés integral d’innovació, que permetrà ampliar i diversificar la gamma de peix, marisc i productes del mar, amb una atenció creixent cap a l’impacte ambiental, tant en la producció com en els formats de comercialització.
Per a Joan Mestres, president de l’empresa, “aquest és l’inici d’un projecte en el qual estem molt entusiasmats, que ens permetrà un creixement important, per a continuar expandint els beneficis de consumir productes del mar, sota el criteri de la qualitat i de la sostenibilitat, adaptant-nos als nous hàbits socials i de consum”.
En aquest mateix sentiu el CEO, Jordi Martí, considera que” aquesta nova etapa aportarà més valor al nostre model d’empresa i a tota la nostra gamma de productes, i ens permetrà continuar potenciant la introducció de solucions innovadores al mercat. Amb la nova planta, serà possible, així mateix, optimitzar els processos de producció i millorar el nostre nivell de competitivitat”.
Actualment Globalimar té seu a Llagostera, Las Palmas de Gran Canaria, Pontevedra, Colorno (Itàlia) i Miami (Globalimar USA). L’empresa importa els seus productes, majoritàriament, del sud-est asiàtic i del nord d’Europa i, en menor mesura, del continent americà. Els transforma a la seva planta del Bruc (Barcelona), els comercialitza i els exporta.
La seva oferta de productes se centra en una gamma especialitzada de varietats concretes de crustacis, peixos variats, surimis, cefalòpodes i bivalves, que comercialitza sota tres marques: Aligator, Amura i Amatsu. Des de 2018, en col·laboració amb Fundació ALiCIA, ha desenvolupat un projecte pioner, Cook&Ready to eat, de productes del mar envasats amb la tecnologia skin pack de Globalimar.
Comentaris