Agenda
La Unió de Botiguers de Llagostera organitza el 3er Showroom
Publicat per RedaccióLa Unió de Botiguers de Llagostera ha organitzat, pel proper diumenge 29 de novembre, el 3er Showroom Llagostera.
A partir de les 10h es duran a terme diversos tallers infantils, exhibicions de Zumba i una desfilada de moda que ja fa un temps que els botiguers estan preparant. També hi haurà una actuació musical a càrrec de Maria Luna.
La Unió de Botiguers convidarà a un aperitiu a tots els assistents que s'apropin al local polivalent a veure l'esdeveniment.
Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones
Publicat per Marc SuredaXerrada literària: "El carrer estret" de Josep Pla
Publicat per RedaccióEl proper dijous 26 de novembre, a les 20:00 h., a la sala polivalent de la Biblioteca Julià Cutiller, Anna Aguiló, directora de la Fundació Josep Pla i especialista en l’autor, oferirà una xerrada sobre la novel·la “El carrer estret” de Josep Pla.
La coral cassanenca dirigida per Anna Pérez ens presenta un espectacle on l’ambientació i el vestuari remeten directament al món de la cançó de taverna tradicional amb arranjaments musicals a càrrec de Marc Mas. Al llarg de tot aquest viatge musical es poden escoltar cançons de Blaumut, Gossos, Lax’n’Busto, Anna Roig, Burman Flash, Ja T’ho Diré, Manel, Obrint Pas, High Times i Lluís Llach. Tot el grup està acompanyat a l’escenari per Xevi Vallès (piano), David Abad (guitarra), Nuri Madí (percussió) i Mireia Vallès (direcció escènica).
L'espectacle està programat per aquest diumenge 22 de novembre a les 19 h al teatre del Casino Llagosterenc. El preu de l'entrada és de 8 €.
Font: Llagostera.cat
L'Assemblea d'Esquerres de Llagostera organitza una sortida a Cal Cases
Publicat per RedaccióL'Assemblea d'Esquerres de Llagostera organitza pel proper diumenge 22 de novembre una visita a la gent de Cal Cases, a Santa Maria d'Oló (Moianès), per conèixer de prop què són i què persegueixen els moviments en transició. Podeu conèixer Cal Cases a través d'aquest vídeo del programa Retrats que va emetre TV3. Si hi esteu interessats us podeu inscriure des d' aquí fins el pròxim dijous 20 de novembre.
L'Assemblea convoca una mobilització per donar suport a les institucions i demanar unitat
Publicat per RedaccióL'ANC organitza una mobilització ciutadana per expressar el suport públic de la societat civil al Parlament de Catalunya després de l'aprovació de la resolució dilluns passat i en previsió dels possibles atacs per part dels organismes de l'Estat espanyol.
En aquesta mobilització, on també es demanarà unitat als 72 diputats per tirar endavant el procés, l'ANC també farà públic el seu posicionament respecte a la situació política actual.
La mobilització tindrà lloc a Barcelona el diumenge dia 15 a les 12 del migdia al Passeig dels Til·lers del Parc de la Ciutadella. L'ANC fa una crida a les assembles territorials i a tota la ciutadania per fer visible el suport ciutadà al Parlament de Catalunya, escollit democràticament en les eleccions del 27 de setembre.
S'han organitzat una flota d'autobusos que sortiran del pàrquing de Fontajau a 2/4 de 10 del matí. El preu del bitllet és de 15€ i es pot adquirir per internet a www.lesvoltes.cat o a la Llibreria Les Voltes (plaça del vi 2, Girona).
Font: Ajuntament de Llagostera
Jornada de Portes Obertes al nou espai Núria Vall-llosera Talent i Benestar
Publicat per RedaccióEl proper divendres 20 de novembre de 2015 tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes al nou espai Núria Vall-llosera Talent i Benestar, situat a l’antiga botiga de Fotos Vall-llosera (C/ Sant Feliu, 22).
L’espai estarà preparat especialment per a què tots els assistents gaudeixin lliure i gratuïtament de l’experiència de Talent i Benestar des de les 18:00h. fins les 23:00h.
Núria Vall-llosera Talent i Benestar és un espai que té l’objectiu de millorar l’equilibri personal i professional mitjançant l’aplicació de tècniques i estratègies que afecten favorablement al comportament, la salut, l’aprenentatge i la integració del coneixement.
Durant tota la vetllada hi haurà un pica-pica i una mostra dels productes que es poden trobar a Núria Vall-llosera Talent i Benestar.
La Llagostrail Ridaura és una cursa de mitja muntanya que no defuig del desnivell i que permet endinsar-se, amb dos recorreguts amb distàncies diferents, en el cor de la part alta de la Vall del Ridaura, una zona molt coneguda pels llagosterencs però que suposarà una agradable sorpresa per a tots aquells que s’atreveixin a participar-hi. A la cursa, gaudireu de corriols envoltats dels colors de la tardor, passareu per corriols desconeguts i creuareu rius i rieres.
La Llagostrail és una cursa apta per a tots els públics organitzada pel Bell-Matí Trail i amb la col·laboració del Patronat d’Esports de l’Ajuntament de Llagostera i de molts voluntaris que s’han ofert per a promoure les activitats a la muntanya des del vessant més esportiu.
Per més informació podeu consultar el web del G.E. Bell-Matí aquí.
Sessió de cine-fòrum oberta al públic adult a la biblioteca Julià Cutiller. Es projectarà la pel·lícula "La plaça del diamant" de Mercè Rodoreda.
La projecció tindrà lloc demà a les 20 h. Es prega puntualitat.