Agenda
El cantautor bisbalenc Keko Domènech portarà a terme aquest dissabte 8 el tradicional concert de Sant Llorenç. Serà a partir de les 22 h al Parc de la Torre.
No se servirà sopar, però es podrà portar de casa, ja que l'organització posarà taules i cadires per aquells qui vulguin sopar a la fresca. Hi haurà servei de bar.
Se seguiran tots els protocols d'higiene i seguretat derivats de la pandèmia de la COVID-19 i en cas de climatologia adversa quedarà anul·lat.
La vetllada l'organitza el Club Patinatge Llagostera amb la col·laboració de l'Ajuntament de Llagostera.
Aquest dimecres 29 de juliol nova sessió de cinema a la fresca a la plaça Catalunya de Llagostera. A partir de les 22 h, es projectarà la pel·lícula Yesterday.
L'activitat està sotmesa a les mesures de prevenció per la COVID-19, entre les quals es troben l'ús obligatori de la mascareta, no es podran moure les cadires per respectar la distància mínima de seguretat i rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic sempre que sigui possible.
Última sessió del cicle de Debats a plaça que l'assemblea del grup municipal CUP-Alternativa de Llagostera ha organitzat al llarg d'aquest mes de juliol. «Una economia per a la vida» és el tema pel qual girarà el debat d'aquest dijous 30, que tindrà lloc a partir de les 20 h a la plaça Catalunya. Comptarà amb la presència d'Edurne Bagué, Doctora en Antropologia i experta en remunicipalitzacions; Joel Ferrer, ambientòleg i geòleg i membre de l'Ateneu Cooperatiu de Terres Gironines; i Yaiza Blanch, politòloga i coordinadora de L'engranatge.
En cas de mal temps, la xerrada tindrà lloc al Centre Cultural Can Roig.
Nova vetllada del cicle de Debats a plaça organitzat pel grup municipal CUP-Alternativa per Llagostera. Com cada dijous del mes de juliol, a partir de les 20 h, es portarà a terme un debat enriquidor per parlar, a l'edició d'avui, sobre nous horitzons culturals. L'acte tindrà lloc a la plaça August Vidal.
Els ponents convidats seran en Pau Planas, programador d'actes culturals i cap de redacció de La Tornada; Amel Labdouni, manejament artístic i gestió cultural de Cultural Lab; i Eva Grabuleda, estudiant d'arts escèniques.
En cas de pluja, el debat se celebrarà al Centre Cultural Can Roig.
Festa del Batre amb activitats pel cap de setmana
Publicat per RedaccióTorna el cinema a la fresca amb Spider-Man: Lejos de casa
Publicat per Pol FiguerasAquest dimecres 15 de juliol torna el cinema a la fresca a la plaça Catalunya de Llagostera. A partir de les 22 h, es projectarà la pel·lícula Spider-Man: Lejos de casa.
L'activitat està sotmesa a les mesures de prevenció per la COVID-19, entre les quals es troben l'ús obligatori de la mascareta, no es podran moure les cadires per respectar la distància mínima de seguretat i rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic sempre que sigui possible.
La banda local My Start serà l'encarregada d'amenitzar, el pròxim 25 de juliol, la Revetlla de Sant Jaume de Llagostera. Serà a partir de les 22 h al Parc de l'Estació, en la seva primera actuació després del confinament.
No se servirà sopar, però es podrà portar de casa. Hi haurà servei de bar amb consumició obligatòria, si bé aquesta se servirà a les taules i no a la barra.
Se seguiran tots els protocols d'higiene i seguretat derivats de la pandèmia de la COVID-19 i, a la zona de cadires del concert, serà obligatori portar la mascareta.
La vetllada l'organitza el Casal Parroquial Llagosterenc amb la col·laboració de l'Ajuntament de Llagostera, Llagostera Ràdio i El Poll TV.
Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple arriba aquest diumenge
Publicat per Pol FiguerasAquest diumenge 12 de juliol se celebrarà el tradicional Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple. L’Ajuntament de Llagostera ha decidit sumar-se a la campanya i ha fet una crida a adquirir els articles solidaris que s’han posat a la venda des de la Fundació Esclerosis Múltiple. Dissenyats per la il·lustradora Mariona Tolosa Sisteré, els fons recaptats amb la venda del material es destinaran a millorar la vida de les persones amb esclerosi múltiple.
Així mateix, la recaptació de les entrades de la piscina es destinaran a la Fundació Esclerosi Múltiple. A més, al bar de la piscina hi haurà unes guardioles per fer donatius.
Pots aconseguir els articles a la Botiga del Mulla't.
L’acte forma part del cicle Debats a la Plaça, organitzat per la CUP-Alternativa per Llagostera. En aquesta ocasió el debat tindrà lloc a la Plaça Llibertat, a les 20h.