ELPOLLTV

Dij17072025

Back Estàs aquí:Inici Notices

Notícies

Dimarts, 18 Juliol 2017 07:38

Èxit del Cabaret eròtic i literari a Llagostera

Publicat per
Amb lectures de textos pujats de to dels autors David Herbert Lawrence, Pitarra i Marc Romera, els llagosterencs Oriol Cortés, Joan Frigola, Pep Pico, Montse Masdevall, Montse Vila i Ruth Verd s'han ocupat d'escalfar l'ambient entre les actuacions musicals de Number Jazz i la projecció de l'obra eròtica de Nabil M'Rabet.
Dilluns, 17 Juliol 2017 17:22

Caçat a 197 km/h per la C-35 a Llagostera

Publicat per
Els Mossos d'Esquadra han caçat un conductor circulant a 197 km/hora per la C-35 al seu pas per Llagostera. Els fets van passar el passat 27 de juny, quan va ser detectat per un control de velocitat que una patrulla de trànsit havia establert al quilòmetre 98,9 d’aquesta autovia on la velocitat màxima permesa és de 100 km/h. El conductor, un home, de 43 anys veí de Sant Feliu de Guíxols, ha estat denunciat penalment com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària.


Dilluns, 17 Juliol 2017 23:30

10 anys de la Fira del Batre

Publicat per
Llagostera ha celebrat aquest dissabte la desena edició de la fira del batre. Les activitats s'han iniciat amb la cercavila de la colla gegantera i la demostració de fer el paller a càrrec del col·lectiu de segadors i segadores del municipi davant l'espectació de molts curiosos que s'han apropat per veure el funcionament de la maquinària que s'utilitzava per separar el gra de la palla.
Dijous, 13 Juliol 2017 18:18

Comença la Cuina del Batre

Publicat per

En el marc de la Fira del Batre, prevista per aquest proper dissabte, l'Associació de Restaurants posa en marxa una nova edició de la Cuina del Batre. Fins al 23 de juliol, els restaurants associats ofereixen La Cuina del Batre, amb menús que oscil·len entre els 23 i els 60 euros. Els restaurants que participen en aquesta campanya gastronòmica són, Ca la Maria, Els Tinars, Can Cassoles, El Carril, Cal Degollat, Ca l'Artau, Mas Roure i la Taverna d’en Pou. Podeu consultar els menús des d'aquest enllaç.


Diumenge, 09 Juliol 2017 18:12

Nit blanca a Llagostera amb la Unió de Botiguers

Publicat per
La Unió de Botiguers de Llagostera ha celebrat aquest divendres la nit blanca amb parades, música i sobretot molt bon ambient.
Dissabte, 08 Juliol 2017 18:52

Sant Fermí amb xupinassu i encierro a Llagostera

Publicat per
Original celebració de Sant Fermí a Llagostera amb la participació d'uns 200 Joves del Gironès.
Llagostera ha celebrat aquesta setmana la Junta Local de Seguretat anual on s’han presentat les dades policials de juny del 2016 a maig del 2017.

Segons ha informat l'Ajuntament, durant aquest període, el global de robatoris amb força produïts al municipi ha disminuït de 93 a 70, xifra que representa un 24,7% menys que l’any anterior. On més ha disminuït aquest tipus de delicte és en els domicilis passant de 41 a 24". Tot i aquesta bona dada, s’ha registrat un repunt en els robatoris amb força perpetrats en empreses passant de 6 a 9 i en robatoris a l’interior de vehicles passant de 9 a 10. Els robatoris en establiments comercials s’ha mantingut en 12.

Tant l’acalde de Llagostera, Fermí Santamaria com el sergent de la Policia Local, Joan Linde, han destacat que “la bona i estreta relació i col·laboració amb els Mossos d’Esquadra permet fer moltes actuacions conjuntes amb un elevat grau de resolució”.

Pel que fa als delictes contra el patrimoni han passat de 266 a 236 amb una variació de (-11,3%); els delictes contra les persones han passat de 62 a 41 (-33,9%) mentre que els delecites contra la seguretat viària s’han vist incrementats en un 50%, passant de 18 a 27 sancions i els delictes contra la salut pública s’han vist incrementats un 33,3%. Pel que fa al nombre de detencions, durant el juny del 2016 i el maig del 2017 se n’han produït un tatal de 31, les mateixes que durant el mateix període de l’any passat. D’aquestes, el 55% han estat realitzades per la Policia Local i la resta pels Mossos d’Esquadra.

La Junta de Seguretat Local ha tingut lloc aquest dilluns 3 de juliol a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Llagostera on hi han assistit el Director del Serveis Territorials d'Interior a Girona, Albert Ballesta, els responsables de l’Àrea Policial de Girona, de la Policia Nacional, de la Guardia Civil, el sergent de la Policia Local, Joan Linde i l’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria.

Dimarts, 04 Juliol 2017 16:28

Ensurt per un foc al costat d'una gasolinera

Publicat per
Aquest migdia s’ha declarat un petit foc al costat de la gasolinera ubicada a la C35 a pocs metres de la urbanització Can Carbonell, al terme municipal de Caldes de Malavella. La ràpida actuació de l’empleat de la gasolinera i d’un veí han evitat que les flames es propaguessin, fent us de varis extintors. Els fets han passat quan passaven pocs minuts de les 3 de la tarda quan, per causes que es desconeixen, s’ha iniciat el foc a la zona boscosa situada al lateral de la gasolinera Repsol. L’empleat i el veí han buidat diversos extintors a l’espera de l’arribada dels bombers i d’un vehicle de l’ADF que s’han encarregat d’apagar i remullar completament la zona afectada.
Dilluns, 03 Juliol 2017 17:32

Acord entre l'Ajuntament i la U.E Llagostera

Publicat per
Tal i com s’avançava el passat dijous, l’Ajuntament i la U.E Llagostera Costa Brava han arribat a un acord per tal que el primer equip torni i disputi els partits al municipal. L’alcalde, Fermí Santamaria i la presidenta de la U.E Llagostera Costa Brava, Isabel Tarragó han escenificat l’acord a la sala de Plens de l’Ajuntament davant diversos mitjans de comunicació. Ambdós s’han mostrat satisfets amb ganes d’aprendre dels errors i enterrar les desavinences del passat. L’acord, pendent d’acabar de polir i donar-li forma de conveni, preveu diverses inversions i millores per donar resposta a les necessitats d’espai que han de permetre compaginar les activitats de la U.E Llagostera Costa Brava i del nou Club Base Llagostera. Aquest dimecres a la tarda hi ha prevista una reunió a tres bandes, entre ajuntament i clubs de futbol per coordinar horaris.
Dilluns, 03 Juliol 2017 07:14

Bon ambient a la Rural Pool Party

Publicat per
Tot i les inclemències de la meteorologia, aquest cap de setmana, s’ha celebrat amb èxit l’aperitiu del Moritz Festival'Era. La piscina i jardins de la masia Can Gascons de Llagostera s’han omplert de públic per participar a una nova edició de la Rural Pool Party. Ara els organitzadors es centren en el Moritz Festival'Era que tindrà lloc el 22 de juliol.