ELPOLLTV

Diu28052023

Back Estàs aquí:Inici Fets i gent

Fets i gent

Dijous, 17 Març 2016 07:33

Cuinats Bon Gust celebra 4 anys!

Publicat per
Avui fa 4 anys que Cuinats Bon gust va obrir les portes del local de menjars per emportar, situat al número 86 del Passeig Pompeu Fabra de Llagostera. Per celebrar-ho avui, es sortejaran quatre premis, entre tots els seus clients que han omplert alguna butlleta. Els premis són: Una paella per a dues persones, un conill a l’ast amb quatre patates al caliu, dues galtes amb patates fregides i calamars a la romana i dues botifarres amb ensaladilla i esqueixada de bacallà. Els afortunats els publicarem a elpolltv. Molta sort i per molts anys!


Dimarts, 15 Març 2016 16:25

La Maria Masnou fa 65 anys

Publicat per

Avui la Maria Masnou fa anys i ho celebra amb les seves amigues. Moltes felicitats!

Dilluns, 14 Març 2016 15:49

La Clara Lòpez Tintiñà fa 11 anys

Publicat per
Moltes felicitats!
Dimecres, 10 Febrer 2016 16:50

La residència Josep Baulida celebra el Carnaval

Publicat per

Recentment la residència llagosterenca Josep Baulida ha celebrat el Carnaval amb els seus residents.

Tant cuidadores com avis s’ho van passar d’allò més bé i varen gaudir d’una bona jornada.


Santi Turon, alumne de quart d'ESO de l'Institut de Llagostera, ha guanyat una beca Amancio Ortega. La Fundació del magnat de la indústria del tèxtil Amancio Ortega, atorga 200 beques als Estats Units i 200 beques al Canadà per estudiar primer de Batxillerat amb totes les despeses pagades. Aquest és el quart any que es convoca i s'hi van presentar 8.000 aspirants de tot Espanya. És la tercera vegada que un estudiant de l’Institut de Llagostera es beneficia d’aquesta beca.

Dimecres, 13 Gener 2016 21:36

Arte en la piel celebra el primer aniversari

Publicat per

L’estudi llagosterenc de tatuatges Arte en la piel, celebra el proper 6 de febrer el seu primer aniversari. Per celebrar-ho han preparat un dia molt especial amb música, pica pica i sortejos i regals. Per a més informació podeu visitar la seva pàgina a Facebook des d’aquí. Moltes felicitats!

Diumenge, 13 Desembre 2015 08:00

Avui l'Arnau Lloveras Morales fa 11 anys!

Publicat per
Els teus pares, el teu germà i l'Albert et desitgem moltes felicitats! Ens fas sentir molt orgullosos de ser els teus pares i que siguis tot un exemple a seguir per el teu germà, T'estimem.

A la Berta fa anys que li agraden les manualitats: el ganxet, la mitja, el patchwork etc.. Les seves clientes ho han anat sabent i poc a poquet la farmàcia s’ha convertit en un punt de reunió on li mostren les seves obres. En honor a les seves clientes, l’aparador de la farmàcia llueix ara amb algunes de les seves manualitats. D’aquesta manera, la Berta busca donar un nou look a la farmàcia, més alegre!

Dissabte, 14 Novembre 2015 13:15

Matí de bolets amb família

Publicat per

La família Molero Gàmez ha sortit a buscar bolets i ens ha enviat una foto del que han recollit.

Moltes felicitats!

Divendres, 13 Novembre 2015 07:48

La quinta del 65 celebra els 50 anys

Publicat per

La quinta llagosterenca del 1965 ha celebrat l’arribada als 50 amb un sopar-ball. La trobada va tenir lloc el passat cap de setmana al restaurant Mas Ros.