ELPOLLTV

Dis05072025

Back Estàs aquí:Inici Esports

Esports

Llagostera ha culminat els actes de celebració del vint-i-cinquè aniversari del Pavelló Municipal d’Esports amb un partit de pretemporada de l’ACB, entre el Divina Seguros Joventut i l’ICL Manresa.
Les entrades per assistir al partit de commemoració dels 25 anys del pavelló Josep Mir de Llagostera, s’han esgotat, segons ha informat el Patronat Municipal d’Esports. En només dos dies les 500 invitacions gratuïtes s’han repartit entre els llagosterencs que les han sol·licitat. El partit es disputarà aquest divendres 9 de setembre entre el Divina Seguros Joventut i l’ICL Manresa, on hi juguen els llagosterencs Albert Sàbat i Guillem Jou. El partit començarà a les 20:30 h i l’accés al pavelló es podrà fer a partir de les 19:30 h.


Dimecres, 31 Agost 2016 20:39

El Club de Bàsquet Llagostera escalfa motors

Publicat per

El bàsquet de Llagostera comença la temporada el divendres 2 de setembre amb diverses rondes d’entrenaments per edats.

Els nens i nenes nascuts entre el 2005 i el 2008 entrenaran de 17.45h a 18.45h.

Els nens nascuts el 2004 o 2003 entrenaran de 18.45h a 20h.

Les nenes nascudes el 2004 o 2003 entrenaran de 20h a 21h.

Les inscripcions s’obriran el dia 5. Per a inscriure’s podeu acudir al 2n despatx del primer pis del pavelló els dimarts o els dijous de 20h a 21.30h. 


Dimecres, 31 Agost 2016 10:49

El Joventut i el Manresa jugaran a Llagostera

Publicat per
El proper divendres 9 de setembre es disputarà a Llagostera un partit de bàsquet entre el Divina Seguros Joventut i l’ICL Manresa, on hi juguen els llagosterencs Albert Sàbat i Guillem Jou. El partit, emmarcat dins dels actes de commemoració del vint-i-cinquè aniversari del Pavelló Municipal d’Esports Josep Mir, tindrà lloc a les 20:30 amb entrada gratuïta per a tots els llagosterencs que passin a recollir la seva invitació els dies 5, 6 i 7 de setembre de 9 a13h i de 17:30 a 19:30 h a les oficines del pavelló. Segons ha informat l'Ajuntament de Llagostera, cada persona podrà disposar d’un màxim de 3 invitacions. Els no llagosterencs també podran recollir invitacions el dia 8 de setembre. L’aforament està limitat a 500 persones. A la mitja part del partit, es faran diverses exhibicions a càrrec dels clubs llagosterencs de Bàsquet, Patinatge i Taekwondo. L’accés al pavelló es podrà fer a parit de les 19:30 h.
Diumenge, 21 Agost 2016 11:27

El Llagostera s’estrena amb empat

Publicat per

La Unió Esportiva Llagostera ha iniciat la temporada a la Segona Divisió B amb un empat a 1 a casa davant l’Espanyol B.

El gol de l’equip local l’ha fet Marc Martínez de penal al minut 48 de partit.

Per a més informació podeu consultar el web www.uellagostera.cat


Dimecres, 15 Juny 2016 18:25

No farem un pas enrere!!!

Publicat per
La Unió Esportiva Llagostera ha posat en marxa la nova campanya d’abonaments per a la propera temporada amb un vídeo que anima a fer-se soci sota el títol de "No farem un pas enrere!!!". Els que ja són abonats tenen fins el 29 de juliol per a renovar i continuar amb el seu seient habitual. Per més informació podeu consultar el web www.uellagostera.com o bé truca al 972.46.74.91 / 972.83.06.06 de 9 a 17h de dilluns a divendres.
La llagosterenca Neus Mateu, del Club Patinatge Llagostera, s’ha classificat per a participar al Campionat d'Espanya que es disputarà a Gran Canaria els dies 15 i 16 de juliol. Neus Mateu ha aconseguit la classificació aquest cap de setmana a Llagostera en en transcurs del Campionat individual de Catalunya on també hi ha participat la patinadora llagosterenca Anna Pico.
Divendres, 10 Juny 2016 19:34

El Llagostera seguirà jugant a Palamós

Publicat per

La Unió Esportiva Llagostera-Costa Brava i l’Ajuntament de Palamós han acordat la continuïtat de l’activitat esportiva de l’entitat llagosterenca a l’estadi de futbol Palamós-Costa Brava per a la temporada vinent.

La bona relació entre l’entitat esportiva llagosterenca i Palamós ha estat el principal al·licient d’aquesta decisió que durant les properes setmanes s’oficialitzarà en un nou conveni. 

Aquest acord s’establirà en relació a la nova realitat de la Unió Esportiva Llagostera que la propera temporada militarà a la Segona Divisió B, i que de manera general té un perfil de continuïtat a les relacions establertes entre les dues parts durant la temporada passada. 

D’aquesta manera és previst que l’Ajuntament de Palamós permeti a la UE Llagostera la utilització de l’estadi de futbol com fins ara per a la realització d’un o dos entrenaments a la setmana i del corresponent partit de lliga, aplicant per això a l’entitat esportiva la taxa estipulada a les Ordenances fiscals com a preu de lloguer del camp. 

A canvi l’Ajuntament de Palamós es compromet a tenir aquestes instal·lacions amb les millors condicions per a la utilització esportiva que n’ha de fer el primer equip del Llagostera durant tota la temporada 2016-2017.

A banda és previst que l’acord que s’acabi tancant entre les dues parts permeti poder promocionar els establiments de restauració i turístics de Palamós entre els equips i les aficions visitants. L’objectiu és que la Unió Esportiva Llagostera-Costa Brava pugui distribuir aquest material turístic promocional (en format digital), amb anterioritat a la realització del partit, entre els clubs rivals que durant la temporada visitaran l’estadi Palamós-Costa Brava.

Durant les properes setmanes s’oficialitzarà, eegons ha infomrat l’Ajuntament de Palamós. 


Aquest cap de setmana tindrà lloc al pavelló Josep Mir de Llagostera, el Campionat de Catalunya Júnior, en la modalitat individual femení i masculí de lliure i de parelles d’artístic i dansa. En representació de Llagostera hi competiran les patinadores Anna Pico i Neus Mateu del Club Patinatge Llagostera. Podeu consultar els horaris del campionat des d’aquí.


Diumenge, 05 Juny 2016 10:55

Flamant comiat de la U.E. Llagostera

Publicat per

La Unió Esportiva Llagostera s’ha acomiadat aquest cap de setmana de la Segona A amb un resultat espectacular: 6 a 2 contra el Saragossa.
Aquest ha estat l’últim partit que el Llagostera ha jugat a Segona A, però esperem que hi torni a jugar ben aviat!