Fútbol
La U.E. Llagostera presenta l’acord amb CityLift i varies novetats més
Publicat per Elena TrullàsEl Llagostera ha presentat l’acord de patrocini amb l’empresa de fabricació i manteniment d’ascensors, CityLift. A la roda de premsa, que s'ha dut a terme a la sala polivalent del Centre Cultural Can Roi, hi ha intervingut Cayetano Pérez, director general de CityLift i nou membre de la junta directiva del club. Pérez ha explicat els canvis que afecten a la nova imatge del club: nou escut, nova campanya de màrqueting, nova web i altres aspectes de l’àmbit de la comunicació.
Seguidament, cinc jugadors del primer equip (Rios, Imaz, Sergio León, Barnils i Ratti) han exercit de models de les noves equipacions de joc i de porter per la nova temporada 2014/2015.
L’acte ha finalitzat amb la presentació de l’spot de captació de socis sota el lema #HoSomiemHoFem que podeu veure en aquest enllaç.
Font: U.E. Llagostera
El Llagostera estrena patrocinador, Citylift
Publicat per Elena TrullàsLa Unió Esportiva Llagostera ha arribat a un acord amb Citylift, pel qual l’empresa d’ascensors gironina serà el principal patrocinador de l’equip la propera temporada. L’empresa de fabricació i manteniment d’ascensors es converteix en el nou espònsor que tots els conjunts de la U.E. Llagostera lluiran a la samarreta la propera temporada.
El dissabte 2 d’agost a les 12h es presentarà l’acord davant dels socis, aficionats i mitjans de comunicació a la Biblioteca Julià Cutiller de Llagostera.
Font: U.E. Llagostera
Dimarts 29 de juliol al vespre, la Unió Esportiva Llagostera va disputar un nou partit de pretemporada contra el Peralada (tercera divisió) al Municipal d’aquesta població.
Els llagosterencs, varen dominar força el partit, que van guanyar per 2 gols a 0, ambdós de Sergio León. La defensa blaugrana es va mantenir molt segura durant tot el matx .
El proper partit de la Unió Esportiva Llagostera serà el dissabte 2 d’agost a les 20h a La Jonquera .
Font: U.E. Llagostera
‘Viu el futbol a la Costa Brava’ amb la U.E. Llagostera
Publicat per Elena TrullàsL’equip llagosterenc ha engegat una campanya per aconseguir més seguidors, als pobles del voltant i d’arreu de Catalunya.
Per això, a partir d’ara, aquells que ho vulguin es podran fer socis del club en alguns comerços de Llagostera i d’altres pobles de la Costa Brava com Tossa de Mar, Palamós, Palafrugell o Sant Feliu de Guíxols entre altres.
A més a més, sempre hi haurà l’opció de fer-se soci a través se la seva web www.uellagostera.com.
Per més informació cliqueu al següent enllaç.
Comencen els entrenaments del Llagostera a Palafrugell
Publicat per Elena TrullàsLa U.E. Llagostera es comença a preparar pel seu debut a la Lliga Adelante. Avui a les 18h faran el seu primer entrenament un total de 24 jugadors amb Santi Castillejo, el nou entrenador del club.
A les 17h, Castillejo farà una valoració prèvia a l’inici d’aquesta nova etapa.
Font: U.E. Llagostera
Un any més, el dissabte més proper a la festivitat de Sant Cristòfol, Llagostera ha celebrat la festa del patró dels conductors amb una de cercavila de vehicles pels carrers del municipi.
Acord per 5 anys entre l'Ajuntament de Palamós i la U.E Llagostera
Publicat perEl primer equip de la Unió Esportiva Llagostera jugarà la temporada vinent a l'Estadi Municipal de Palamós. Així ho han confirmat aquest matí en una roda de premsa conjunta totes les parts implicades. L'acord és per a 5 temporades.
El primer equip de la U.E Llagostera jugarà els partits com a local al camp municipal de Palamós la propera temporada a Segona A. Ahir es va tancar l’acord definitiu entre totes les parts. Avui a les 13 h es presentarà l’acord en roda de premsa a l’Ajuntament de Palamós.
Segons publiquen diversos mitjans de comunicació, ja hi ha un acord a tres bandes entre l'Ajuntament de Palamós, la UE Llagostera i el CF Palamós perquè el primer equip llagosterenc disputi els seus partits com a local a l'estadi palamosí. Es tracta de la solució aconseguida després de confirmar la negativa del Girona a cedir Montilivi el Llagostera perquè actués com a local.
El Girona FC desestima compartir Montilivi amb la UE Llagostera
Publicat per Marc SuredaEl Consell d’Administració del Girona FC ha acordat avui desestimar la petició de compartir l’estadi de Montilivi amb la UE Llagostera. El màxim òrgan directiu de l’entitat, reunit aquest migdia amb caràcter extraordinari, ha pres aquesta decisió tenint en compte criteris logístics, organitzatius i socials. Aquests motius fan impossible, segons el Consell, la utilització compartida de les instal·lacions de Montilivi. Tot i aquesta decisió, el Consell vol mantenir les bones relacions existents fins ara amb la UE Llagostera.
Font: Girona FC