
Redacció
Byssense, nova perfumeria a Llagostera
Aquest cap de setmana s'ha inaugurat al poble una nova perfumeria amb productes molt especials. I és que l’establiment disposa de perfums basats en inspiracions i equivalències amb un 15% d'essència i fixador. Els perfums convencionals tenen un 11% normalment; d’aquesta manera permet que la fragància aguanti més hores gràcies al seu fixador.
A part dels perfums també tenen cosmètics com sals de bany, cremes, sabons, olis o llets fets elaborats amb productes naturals d'essència de plantes i sense fer servir cap producte d'origen animal.
Un valor afegit dels productes de Byssense és que estan fets a Catalunya amb molt bona relació qualitat preu.
Per descobrir tot el que aquesta nova perfumeria us pot oferir podeu dirigir-vos al Carrer Angel Guimerà, 7 baixos. L’horari és de dimarts a dissabte de 10h a 13.30h i de 17h a 20.30h.
Aprofiteu que s'acosta el dia de la mare per trobar el detall ideal per aquesta jornada tant especial!
“Tu tens alternativa!”
Alternativa per Llagostera ha presentat aquest divendres al vespre a David Parron com a cap de llista per la candidatura a l’alcaldia de Llagostera.
Unes 40 persones s'han citat al Centre cultural Can Roig on la presidenta de l' Associació “Dones D’Arreu”, Lluïsa Fuentes, ha obert l’acte amb una detallada presentació del cap de llista d’Alternativa.
Parron ha iniciat la presentació donant les gràcies per la feina feta a Lluís Postigo, cap de llista d’Alternativa durant molts anys i alcalde de Llagostera el 2003-2007. Seguidament ha donat pas al balanç de la feina feta aquests darrers quatre anys a l’oposició. Ha donat comptes de les tasques negatives de l’actual govern i també ha fet esment de les positives.
Sota el lema “Tu tens alternativa!”, David Parron ha explicat les línies mestres del que presentaran al programa electoral. Millorar el compromís social o fer política d'habitatge que doni resposta a les necessitats de les persones amb dificultats econòmiques, han estat algunes de les propostes.
El cap de llista d’Alternativa per Llagostera ha finalitzat l'acte promocionant la República catalana lliure, demanant el compromís amb les polítiques d'esquerra, donant les gràcies a tota la llista que conformen Alternativa per Llagostera i fent-se una foto de grup.
Núvols i algunes pluges a la vista!
Tindrem un cap de setmana molt ennuvolat i algunes pluges el dissabte, que poden ser més intenses el diumenge. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Gran expectació pel càsting de la segona part de 'Ocho apellidos vascos'
Més de 800 persones volen convertir-se en actors o actrius per un dia! Coincidint amb la diada de Sant Jordi s'ha celebrat a Llagostera el càsting per trobar figurants per la segona part del film 'Ocho Apellidos Vascos'.
La diada de Sant Jordi tenyeix la Plaça Catalunya de vermell
La plaça Catalunya s'ha omplert de roses on els llibres també són els grans protagonistes de la festa. Les escoles tenen parades de venda de roses i llibres, elements tradicionals d’aquest dia, gestionada pels tutors, els alumnes i pares i mares voluntaris. Els beneficis serviran per rebaixar el cost de l’estada al Camp d’Aprenentatge dels alumnes de cicle superior de l'escola Puig de les Cadiretes i per les excursions de final de curs dels alumnes de 6è de l¡escola Lacustària.
La Fundació Ramon Noguera també ha estat present a la plaça Catalunya venent roses artesanals.També han posat a la venda "L'ànima de les roses", una col·lecció de joies , produïdes juntament amb la Joieria Fortià de Girona.
Els actes de Sant Jordi continuaran a partir de les 6 de la tarda amb un espectacle infantil i el lliurament de premis dels concursos de punts de llibre, microrelats i literaris. Pots consultar la programació aquí
Llagostera s’uneix a les mostres de condol per la tragèdia escolar
L’Institut de Llagostera s’ha unit com molts centres educatius de Catalunya a les mostres de condol per la tragèdia ocorreguda ahir a l’Institut Joan Fuster de La Sagrera de Barcelona.
A l’Institut s’ha fet 5 minuts de silenci mentre sonava la cançó d’Imagine de John Lenon. Durant el petit acte de condolença s’ha llegit un manifest condemnant els fets i expressant solidaritat amb els companys barcelonins.
Primavera de núvols
Tindrem un cap de setmana de temperatures molt agradables, però amb el cel cobert i potser s’escapi alguna gota el diumenge. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
S'esgota el temini per presentar els treballs del 1er concurs de creació de vídeos de temàtica independentista
La secció local de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) convoca el primer concurs a Llagostera de curtmetratges per mòbil proindependència de Catalunya.
Si voleu participar, les bases són les següents:
- Els curtmetratges, tenint en compte el tema proposat, poden ser històries de ficció, entrevistes, documentals, animacions de qualsevol tècnica, vídeos musicals, etc, d’estil completament lliure.
- La durada màxima ha de ser de cinc minuts.
- Els curts s’hauran de penjar en aquesta pàgina de facebook.
- L’organització pot retirar qualsevol vídeo que sigui ofensiu i poc respectuós o que no compleixi els requisits establerts a les bases.
- El termini per penjar els curts és diumenge 19 d’abril.
- El premi consisteix en una vídeo càmera esportiva GoPro
- El procés per determinar el curt guanyador tindrà dues fases. La primera és per votació popular (mitjançant el m’agrada del facebook ). A la segona fase un jurat especialista determinarà el curt guanyador entre els més votats.
- Els treballs no poden ser presentats simultàniament en altres concursos.
- El jurat pot declarar desert el concurs, si les obres presentades no reuneixen les característiques adequades o els mèrits suficients. Es pot considerar la possibilitat de donar accèssits.
- El veredicte del jurat és inapel•lable i es farà públic en el decurs del lliurament de premis de Sant Jordi que organitza l’Ajuntament, que tindrà lloc 23 d’abril de 2015, tot i que serà comunicat prèviament a les persones finalistes.
Per més informació podeu dirigir-vos al Facebook: https://www.facebook.com/pages/1r-Concurs-De-V%C3%ADdeos-Independentistes/346975522167493?pnref=story
Els alumnes de l’Escola Lacustària es presenten al VídeoMat
El VídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn. Enguany els alumnes de grup de treball de matemàtiques de Rosa Sensat “A+A+” s’hi presenten.
Aprofitant la curiositat dels alumnes de Cicle Superior envers les sèries, pel·lícules i música els alumnes han presentat les unitats d'emmagatzematge de la mesura de la informació (bytes, megabytes, gigabytes, ....) i la maquinària on es poden emmagatzemar.
El jurat atorgarà diversos premis segons la categoria. Els treballs amb premis especials, així com d’altres seleccionats per l’equip organitzador, es podran difondre a través del web del programa de TVC Quèquicom.
Llagostera celebra el Dia Internacional de l'Art
Per primera vegada, Llagostera ha celebrat una diada entorn del món de l’art. Aquest diumenge s’han organitzat a la Plaça de Catalunya una sèrie de tallers relacionats amb la música, la pintura i el ball entre d’altres.
Els més menuts han après tècniques força divertides i han pogut desenvolupar la seva creativitat pintant.