Emmarcat dins les actuacions de promoció i desplegament del Pla Estratègic Local, Llagostera segueix apostant per promocionar-se com a destinació turística i com a la porta d’entrada a la Costa Brava. L’Ajuntament de Llagostera ha editat tres espots promocionals “per posar en valor els principals recursos del municipi que giren en torn del patrimoni, la gastronomia i els espais naturals”, tal i com ha explicat el regidor de promoció local de l’Ajuntament, Ramon Soler. Amb el lema Vine a descobrir-nos! es pretén reforçar totes les actuacions encaminades a promocionar el municipi com a Porta d’entrada a la Costa Brava. El primer dels vídeos està dedicat al turisme actiu, el segon al turisme cultural i el tercer al turisme familiar promocionant la via verda, l’entorn natural, les fires temàtiques, la gastronomia, el comerç i el patrimoni arquitectònic. Els espots es poden veure a les xarxes socials i al web visitallagostera.cat i estan pensats també per passar-los per televisió. Durant tot el mes d'agost es podran veure per El Punt Avui TV.
Turisme actiu:
Turisme cultural:
Turisme familiar:
Comentaris (3)