ELPOLLTV

Dis18012025

Back Estàs aquí:Inici Notices La Policia Local de Llagostera deté un home com presumpte autor d’un delicte contra la salut pública
Divendres, 14 Juny 2024 12:38

La Policia Local de Llagostera deté un home com presumpte autor d’un delicte contra la salut pública

Publicat per 
Valorar aquest article
(1 Vot)

La Policia Local de Llagostera ha detingut un home de quaranta-vuit anys com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. En el moment de la detenció duia a sobre un total de 79 embolcalls de color blanc lligats amb un plàstic de tipus filferro de color verd amb una substància en pols de color blanc, suposadament cocaïna, a punt per vendre en petites quantitats.

Els fets es van produir ahir al vespre quan una patrulla de la Policia Local que duia a terme tasques de seguretat ciutadana, van visualitzar l’home caminant i adreçant-se a uns bancs del parc de l’Estació, on es trobaven un grup de joves. L’home, en veure la patrulla, va canviar de direcció fet que va fer sospitar a la Policia Local que van informar a una altra patrulla que es trobava també per la zona. Amb els moviments de la Policia Local l’home es va posar a córrer, però els vehicles policials van poder aturar-lo.

En el moment d’identificació els agents van visualitzar una bossa de plàstic amb un pot on es van trobar diversos embolcalls de color blanc lligats amb un plàstic de tipus filferro de color verd amb una substància en pols de color blanc dins. A continuació es va procedir amb l’escorcoll de la persona detinguda i es van trobar dos moneders amb més embolcalls i una clau de cotxe manipulada que també contenia embolcalls. 


En total els agents li van requisar 79 bossetes, 65 € en efectiu i un telèfon mòbil. La persona ha estat detinguda com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i ha estat posada a disposició judicial.

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.