ELPOLLTV

Dis18052024

Back Estàs aquí:Inici Notices Marc Sureda
Marc Sureda

Marc Sureda

Dilluns, 27 Octubre 2014 17:48

IV Marxa de Torxes per la independència

La IV Marxa de Torxes per la independència ha desfilat pels carrers de Llagostera aquest dissabte al vespre. La marxa, organitzada per les seccions locals de CiU, ERC, ICV-EUiA, JNC i Rcat, Alternativa per Llagostera i JPLT, va començar a la plaça del Castell i va acabar a la Plaça Catalunya amb un sopar popular organitzat per Llagostera per la independència.

Un any més, l'Àrea de Joventut del Consell Comarcal del Gironès i els ajuntaments de 21 municipis de la comarca, entre ells Llagostera, han organitzat, conjuntament, el 'Bus de Nit' de les Fires. L’objectiu és que els joves de la comarca es puguin desplaçar de nit amb transport públic a les Festes de Sant Narcís. Amb el carnet jove de Calaviudi s’ofereix el 50% de descompte en el preu del Bus Nit els dies 24, 25, 31 d‘octubre i 1 de novembre. Per a beneficiar-se del descompte cal presentar el carnet Jove CLV a l’espai Jove de Llagostera. Més informació i horaris al Facebook de Calaviudi

Dimecres, 22 Octubre 2014 07:39

El Bell Matí, 50 anys fent poble i fent país

El periodista Joan Ventura dedica la seva columna al Grup Excursionista Bell Matí. Per Ventura, “en aquest país hi ha entitats que des de la modèstia i el voluntariat han fet una feina enorme, sovint massa poc reconeguda”. Podeu llegir l’article publicat a El Punt Avui des d’aquí.

Llagostera ha acollit avui un dels punts d’avituallament de la ruta organitzada pels Amics dels Clàssics de Flaçà. L’entitat llagosterenca Amics del Motor de Llagostera s’ha ocupat de la logística amb la instal·lació d’una carpa al pàrquing de terra de davant de Correos. D’aquesta manera els Amics del Motor de Llagostera, han escalfat motors per a la II ruta dels Carrilets prevista pel proper dissabte 25 d’octubre.

La campanya 'Ara és l'hora' ha tornat a mobilitzar milers de voluntaris arreu de Catalunya amb una nova onada de la Gigaenquesta. A Llagostera s'ha desplegat una gran lona a la façana del Casino i s'han penjant missatges escrits per llagosterencs a la Plaça Catalunya.

Els instagramers @carnsgascons_com, @owirto i @david002d són els guanyadors del concurs Instagram Your City Llagostera celebrat aquest diumenge en el marc de la XII Fira del Bolet. Hi han participat 104 instagramers dels quals 82 són usuaris de la xarxa social i la resta acompanyants.Durant els dies 12 i 13 d’octubre s'han publicat 486 fotografies a Instagram, les quals varen ser vistes per 46.642 usuaris i van obtenir 21.916 likes.

L’Associació de Restaurants de Llagostera ha donat la Forquilla de plata 2014 al responsable del restaurant Ca l’Artau en reconeixement a la seva tasca al cap davant del restaurant llagosterenc.
La Unió de Botiguers de Llagostera ha lliurat el cistell de plata 2014 a Ramon Gurnés, del taller mecànic i concessionari Renault de Llagostera. Així mateix la Unió de Botiguers ha lliurat el premi d’aparadors de la Fira del Bolet a Comercial Casals.
Diumenge, 12 Octubre 2014 20:34

El Bell Matí s'emporta l'Ou de Reig 2014

El Grup Excursionista Bell Matí ha rebut el premi Ou de Reig 2014 per els seus 50 anys de trajectòria. L’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria li ha fet lliurament del màxim guardó de la Fira del Bolet en reconeixement a la seva tasca. El Bell Matí, juntament amb Can Toni de les Eugues i l’Associació Astronòmica de Girona estava nominat enguany als premis anuals que atorga l’Ajuntament de Llagostera a totes aquelles persones o entitats que han treballat per Llagostera. Joan Sàbat, el president de l'entitat, ha estat l'encarregat de recollir el guardó. L'any 2008, el Bell Matí ja va rebre l'Ou de Reig.
Dilluns, 06 Octubre 2014 07:48

Trobada d'Instagramers a Llagostera

La Fira del Bolet de Llagostera acollirà una trobada d'Instagramers. El concurs, organitzat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, recollirà totes les fotos publicades entre el 12 i el 13 d’octubre amb les etiquetes #InstaLlagostera #InGirones #InCostaBrava. Totes les fotografies han de ser fetes amb dispositius mòbils i han de contribuir a difondre els atractius de Llagostera i de la marca «Costa Brava» de forma creativa i original. Per a participar-hi cal inscriure’s des d’aquí.